Fredag den 13

Idag är det fredag den 13onde, uhhwwaahh! Men faktiskt inget jobbigt har hänt mig mer än att det var lite förseningar i lokaltrafiken :P

Idag då;
började dagen med naturkunskap. Vi skulle i våra grupper skriva en sammanfattning av våra ämnen. Jag var jättestolt att jag hade skrivit klart min grundtext och redo att skriva min bit. Enda problemet var att ingen annan från min grupp kom :( All alone...

Äcklig lunch. Om man nu ens kan kalla vatten och ris (även kallat risgrynsgröt) med mackor för lunch. Blä. Åt fil.

Pga lite olika omständigheter fick vi även sluta tidigare :)

jag åkte in till arkitekturmuseet för att hitta lite information till mitt projektarbete som handlar om just arktiktur av villor under 1900-talet. När jag kom var det kö. UTANFÖR museet. Jag fatta ingenting. Dock var jag i princip ensam på museet (tror alla skulle på moderna). Hitta inte vad jag sökte på museet, så jag frågade och hon tyckte jag borde gå till deras bibliotek längre bort i byggnaden. Så, glad tjej traskar muntert in i det lilla minibiblioteket och frågar efter rätt sorts bok. Halvtjurig bibliotikarie visar hur man kan leta själv i deras webbas.
Jag ska försöka vara duktig och plcoka fram mina böcker själv. Men hittar inte. Får trumpet fråga bibliotikarien. Hon hittar inte heller. 3/5 böcker jag ville ha fanns inte. Surt. Men hittade tillsut en bra bok iaf <3


Nu ska jag springa till bussen och åka till Flajs för att ha filmkväll med bästa Flajs och bästa Ellinore :D :D :D

LOVE! <3


Kommentarer
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Hej fina du :) Dagens blogg, ny omgång! Va gärna med du också! (om du inte redan är med)

http://sense.webblogg.se/2012/january/vinnaren-bli-dagens-blogg-9.html

Ha en bra helg! =)

2012-01-13 @ 22:35:05
URL: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0