Eftermiddags mellis

Mm, sitter här och ska precis avnjuta världens bästa mellis bestående av kalkonsmörgås, kesella-bär-banan-gegga och citronvatten <3 Nam nam



Och medans jag åtnjuter detta ska jag försöka skriva lite om stress, vilket är mitt ämne i naturkunskap just nu ;)



Måste också bara ge cred till Fabian idag. Vi stod i matkön och hade precis tagit bestik & tallrik och skulle precis ta mat. Då kommer några jobbiga tvåor och tränger sig och lixom tar man från andra sidan. Så när de tagit sin mat - precis framför ögonen på oss när vi skulle ta - säger en av killarna "hey, kan nån langa hit två gafflar". Ingen bryr sig. Så han fortsätter "hallå, kan nån ge mig två gafflar eller?" Alla tittar bort. Han blir irriterad "hallå..?!" Då säger Fabian (hejja Fabian!!!!) "Du får ställa dej i kön som alla andra" varpå killen blir asirriterad och sträcker sig över allting medan han lite ""coolt"" mummlar "va faaan...Shit asså"

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad gjorde ni på scouterna igår/i onsdags? Jag glömde bort att vi hade möten på onsdagar..

2012-01-13 @ 00:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0