Om mig

SAKER SOM DU ÄR JUST NU:
[ ] kär 
[x] glad
[x] trött
[ ] vild
[x] lugn
[x] nervös
[ ] uttråkad
[x] irriterad
[ ] ledsen
[ ] besviken
[x] excited
[ ] arg
[x] Sjuk
[x] stressad
[x] förvirrad
[ ] sårad
[ ] olyckligt kär

RANDOM STUFF:
Någon/några som förstår dig: Ja ♥
Någon som du längtar efter: yeaz
Något som du längtar efter: Gotland med tjejerna...
Någon som du hatar: skulle inte skriva det där :/
Vem kysste du senast: Hehe mmm...
Vem ringde dej senast: Faster
Vem ringde du senast: Flajs
Har du några kärleksproblem: kanske, kanske inte
Har du ätit något idag: Annars skulle jag nog inte sitta här och skiva...på tal om mat, det kurrar lite i magen^^
Har du gråtit idag: nej
Har du skrattat idag: såklart, annars klarar man sig ju inte en dag här i livet 

JAG:

Är singel: forever alone...
Saknar någon just nu: Jaa
Är rädd för att bli övergiven: såklart, vem är inte det?
Svär ofta: Oupsi
Sjunger i duschen: Haha, såklart. Var annars?
Morgonperson: Asså egentligen ja, fast ändå nej
Är kär i kärleken?: no 
Skrattar åt mina egna skämt: Ja vem annars skulle göra det, haha! xP
Vill ha barn: Sen ja

HAR DU:
Glasögon/linser: nepp
Piercingar: I öronen
Syskon: Bror <3
Pojk/flickvän: Som sagt, forever alone
Jobb: jupp, extra helgjobb dårå
För många vänner: Får man svara ja?
Rymt hemifrån någon gång: Har varit påväg
Färgat håret: tonat, ja
Bra självförtroende: Beror på
Sagt "jag älskar dig" till någon: Mm
Varit kär: oklart
Brutit ett ben någon gång: Näj
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Kanske asså typ hm well ja
Somnat gråtande: Ja

BRUKAR DU:

Titta dej själv i spegel: Tyvärr ja :P
Ha ångest: Absolut
Drömma mardrömmar: ibland
Klä dig i svart: Sometimes
Hata folk: Det händer, tyvärr
Lita på folk: Beror på situation

SISTA PERSONEN SOM:
Du sov med: Me I guess ;P
Du delade en dricka med: Linda?
Skrek på dig: Bror
Du fick sms från: Lizzie
Du snackade med på fb: Tjejerna


Kommentarer
Postat av: LINDSHE

dela dela dela dela dela DRICKA! ;) ahaha

2012-02-29 @ 08:23:16
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0