No I'm not a geek, I just love thinking about school


Yes! En hemsk vecka avklarad, en fruktansvärd väntar
(ibland älskar jag mitt liv!). Så det blir ärligt talat till att spendera denna härliga fredagkväll med läxböckerna och den skarpa hjärnan på. Underbart!

Jaja, imorgon hoppas vi på bättre tider ;)

Har åtminstone shoppat lite idag.
Först en sväng in på Eurosko och med mig följde ett par, egentligen alldeless förstora, typ kängor. De var dyra men så extreeeemt snygga <3 hoppas jag bara kan matcha dem me ngt...
Med bestämda steg travade jag sedan vidare in på H&M fast besluten om att jag måste byta stil. Blev bara ett par vanliga jeans och en bodysplash som luktade jättegott i affären men nu när jag kom hem var den inte alls lika bra :(
Anyhow, efter en sväng in på Lindex med lite nya vårkläder i påsen och en tröja från Åhlens kände jag mig ganska nöjd för dagen och marsherade glatt hemmåt :D

Får se om jag lägger upp bilder sen ;)


Nej, nu blir det jag, tröstsgodiset och skolböckerna samt städa rummet - GU VA KUL JAG SKA HA! Önska mig lycka till, biatches



Lindex


Lindex


H&M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0