mystjej

Tjo bre alla glada. Inte mycket händer i mitt liv just nu vilket gör att jag egentligen inte har något att skriva om. På bloggen ska man ju tydligen dela med sig av sina tankar, men känner att det kanske blir bäst om det jag tänker just nu får stanna mellan mej och mej själv:P

Har väl egentligen varit en rätt chill dag. Massa håltimmar och mest trött. Börjar få lite ont i halsen (det blir så när jag haft ett par stressiga dagar med dålig sömn - då blir jag sjuk) och är inte säker på hurvida jag är allowed to träna eller inte :S

Just nu längtar jag mest mest mest efter att få krypa upp i soffan med en kopp varm choklad och min gröna, lurviga gosefilt och titta på en riktigt mysig film. Känns som det var ritkigt länge sen jag unnade mig själv det :/



google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0