My valentine's day

Tänkte inte på att det var alla hjärtans dag idag förrän en vän påminde mig. Haha, jaja, jag har ju ändå ingen att uppvakta, så att säga, så det spelar väl inte så stor roll :P Forever alone...sad but true :( Fast jag är lika glad för det :D

Det enda som depprimerar mig denna dag, är alla de bilder på suuuupergoda kakor, muffinsar och tårtor i from av hjärtan som dyker upp vilken sida man än går in på och startar igång min salivutsöndring. Förstår inte alla att jag blir suktad? Lixom hallå!?

Som tur var hade min bror bestämt sig för att göra plättar till middag idag och jag kunde inte låta bli att vara lite kreativ ^^



Just nu sitter jag här med dyngsurt hår. Kom precis hem från scoutmöte för de yngrebarnen *hytter med näven och himlar med ögonen*. Det var ett bra möte - förutom att de vägrar lyssna och tycker det är superkul att käfta emot allt man säger. Yes, hurray!

Nu blire nog att torka håret och hoppa ner i sängen. Får se om har hinner läsa något i min superskojjiga kultur-idéhistoria bok eller om jag somnar någonstans mellan målningarna och operan... ^^

Puss o kram och glad alla hjärtans dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0