Mmm, kramp i fötterna, härligt!

Avnjuter en uuuuunderbar smörgås, så jävla god! Vill bara har mer mer mer!!!

Har varit en konstig dag idag. Vet inte riktigt varför, men alla har känt att den var konstig.

Skulle åka skridskor på idrotten och jag kände bara "hjälp". Finns det något jobbigare? (okej ja såklart, men ni fattar.) Man får ont i fötterna av de jobbiga skridskorna. Det är kallt. Jag kan inte få någon fart, och när jag väl lyckats komma upp i någon sorts form av sniiigelhastighet - vilket är jättefort för att vara Elin- kan jag inte stanna. Och till råga på allt slutade vi med att leka pepparkakskull (min hatlek!)
Härlig idrottslektion!

Tur man hade två grymma tjejer me sig


haha Rebecca o Linnéa kommer hata mig - moahahahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0