Lille jag

Sitter här och tycker synd om mig själv. Tjejerna ska ut ikväll och jag hade verkligen velat följa med :( Att denna trista förkyldning aldrig ska ge sig. VARFÖR MÅSTE JAG (JAG JAG JAG JAG JAG) ALLTID VERKLIGEN ALLTID BLI SJUK???? Det är inte rättvist. Bara för att mitt immunförsvar är så otroligt dåligt att till och med en banan skulle kunna ge mig snuva.
Nu längtar jag till vååååren och hoppas att lite vackert väder, sol, ljus och värme kan få mig att må bättre.

Som grädde på moset har mamma bara precis börjat med maten och jag är gangster-hungrig! Jag vill ha maaaat!

Känner mig trött, ful och hungrig och det enda som är bra är att det var vackert väder och varmt idag. wow.



Ledset barn = Fult barn :/


Kommentarer
Postat av: Lizzie

gumschipumschibumschi...



aldrig kul att va sjuk jao, I feel ya <3

2012-03-01 @ 17:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0