Studentskiva på PURE

Hade sån jävla kul kväll igår asså, det var galet! Alla va fett taggade och glada och det var så roliga människor där!
Nej, klassen, vet ni vad? Jag tror vi överträffade oss själva :D

Kvällen började med att jag, helt ärligt hade panik eftersom jag en timme innan jag skulle åka fortfarande inte riktigt visste vad jag skulle va.
Men saker och ting löste sig. Jag kom dit me min familj och tillsammans med alla andra i klassen och deras föräldrar åt vi god mat, delade ut klassens... och fick höra fina tal.

Sedan drog alla minderåriga & övervuxna och partyt släppte loss!

Shots, drinkar, dans, fest, fina utklädnader och massa skratt - en riktigt härlig kväll blev det! ;D


Rödluvan & prinsessan

Tyvärr tog det lite längre tid än beräknat att åka hem. SL hade räknat ut åt mig att det skulle ta 33 min - men det tog 1h 40 min istället eftersom första bussen var sen -> missa anslutnings buss. Sen trodde jag att jag var på en buss som gick på ett sätt, men det var fel. Så tog en liten sightseing till Täby innan jag slutligen fick komma hem.


Klasseeeeeeeen!


Så imorse, fortfarande lite småglad, förhållandevis pigg och kanske aningens bakis, infann jag mig i skolan 08.34 för att ha alla mina tre lektioner. Mycket duktig flicka!


Nu är jag trött (konstigt!! neeej) och ska därför ta och göra mig lite dip och slänga mig på soffan med nån mysig film :)




Fler bilder kommer på fb för er som känner mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0