Regnig promenad

Shit pommes vad det regnar/snöra ute asså! Jag skojjar inte!

Kom ganska precis hem efter att ha promenerat runt, runt i ett motionsspår i Täby somewhere med Lizzie. Och även att det regna, och även att det gjorde ont i fötterna, och även fast det blåste och var kallt var det väldigt trevligt. Vi bara gick och gick och gick, som två hamstrar i ett hjul. Runt runt runt :P Haha!

Nu har jag lyckats kränga av mig de blöta brallorna och bytt till torra strumpor. Det enda som fattas nu är det där naturgodiset som fortfarande står för långt bort för att latmasken elin ska orka sträcka sig efter den :P

btw min fot somnade just

Nej, nu gäspar jag som en gris (är det ett uttryck?). Dags att dra sig kanske...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0