Tråktisdaag



Här sitter jag, nyduschad och fräsh efter att ha haft gympa sista lektoinen (orientering suck men jag och Ronald rockade så jävla fett så det var nice ändå).

Tisdagar är min längsta och segaste dag, går från 8.10 - 16.00. Säkert många som göra varje dag men för mig e de mkt, brukar sluta runt halv 3 typ. Dessutom var jag så jäkla trött genom hela dan trots att jag smällde i mig lite kaffe imorse...kan bero p åatt jag inte sov så mkt efterosm det var prov idag så jag pluggade igårkväll (a)

Provet gick väl hoppas vi bra...några lite svårare frågor och några lite enklare, lite poäng samlar man väl ihop ;)

Nu är det snart scoutdax för mina småscouter, så söta - de flesta ^^

Kommentarer
Postat av: zandra

sv: tack!

Jag gjorde regnbågs-effekten i photoshop, resten i picnik ;)

men då redigerade jag först bilden som jag ville ha den bara, sen tog jag "gradient" och valde regnbågs-effekten, sen tog jag i rullisten vid lagerna och valde "soft light" ;)

2011-09-21 @ 11:04:56
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0