Party @ Avenyn

Igår hängde jag, 6 tjejkompisar och 2 killkompisar på Avenyn i Sthlm, en nattklubb belägen på kungsgatan åt Stureplans hållet.

Det var galet skoj att dansa släppa loss dock gillar jag inte riktigt de som liksom kommer fram till en och gör snuskiga danser bara för att få ett strul, mkt roligare med killar som bara släpper loss och har roligt. Alla kanske inte tycker så, men det ärmin åsikt. Och samma sak om man dansat me nån och sen går, att de inte håller på och följer efter en!!

Men annars var det asskoj, blev ju lite trött där frampå småtimmarna men då hade ändå typ hälften gått så dansgolvet var ändå nästan tomt igen :/

[Det började med middag med tjejorna och sen hem till Rebecca för make-up, "party-preparations" - förfest så att säga. Mötte fler. Åkte så pass lagom att vi kom dit innan det var lång kö så vi kom in realtivt fortt, vilket var jätteskönt. Dock var det ju typ ingen där inne då men vi började dansa lite själva och efter ett tag var det plötsligt massor B-) Vi dansade och hade jättekul med andra galna människor. Vissa av oss försvann lite då och då när de hittat nått kul ...ragg? På slutet satt vi oxh snackade lite. I och med den höga volymen är jag nu mer hes. Btw på tal om musiken måste jag ge ocred till Dj's´arna, tyckte inte det var jääääättebra musik de spela :S
Kunde så ssmåningom göra sällis hem med E & F för att tillsut falla i säng xP ]

Tack för en underbar kväll alla sköna killar och tjejer som var där, speciellt Ellinore, Felicia, Rebecca, Clara, Linda, Louise, Jacob och David (som fixade så vi kom in) och gjorde att jag hade jättekul!

Pusssss







(jag ser typ tjock ut men det är för jag liksom svankar och skjuter fram magen, DAMM IT)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0