Jobbig dag

Den största delen av dagen spenderades på jobbet. Allt gick väl egentligen bra förutom att jag råkade säga fel till en kund preciiis när chefen stod bakom, gissa om jag fick en tillsägelse. Dessutom fick Linda oxå vara med på hela spektaklet när jag fick skämmas för han tyckte vi stått och pratat fast jag stod och diskade och hon plockade med salladerna :S det var knasigt. Sen kändes det som att jag inte skulle få ha jobbet kvar länge till... Jaja, just my luck :/

Den underbara dagen började dock tidigare än så då jag halvt om halvt cyklat ihjäl mig för att hinna till bussen som såklart precis åkte ifrån mig när jag kom...Fick ringa mamma, cykla hem lika fort igen och sen få skjuts ut.

Sen jag kom hem har det dock varit en ganska bra kväll. Älskar hemma! :P


Puss o kram, nu ska jag skriva om jäkla pH-värde i munnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0