Utekväll

Igårkväll hängde jag med coolazte brudarna Linnea, Rebecca & Linda på Nattklubb Avenyn. Gillade ju inte riktigt stället förra gången vi va där, så innan vi drog va jag fett me bitter. Eller okej, jag va typ bitter ganska länge- Dessutom hade jag klackskor (okej jag vet, mitt eget val) och hade när jag skulle gå ham så ont i fötterna att det faktiskt knappt gick att gå. Fick smörja fossingarna med salva när jag kom hem sådär nån gång vid 2-3.

Men jag uppskattade mitt trevliga sällskap och hoppas Linnéa vill följa me fler gånger ;D Woop woop





Nu blire jobbet som gäller...

Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

ps. ska lägga upp bilderna från entourage också haha;D

2011-10-31 @ 08:48:36
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0