Step

Ska strax dra iväg på step-pass på friskis. Det var typ år och dar sen jag tränade och jag har aldrig varit på step. Känner mig skitnervös. Känns som jag typ kommer falla ihop och dö när jag, samtidigt som jag får syrebrist, snubblar på mina egna ben.


Update

Passet gick bra. Va inte som jag trodde. Jag hade trott man skulle lixom hoppa massa upp och ner på brädorna, göra armhävningar på brädan, "gå i trappa" osv Men det här var typ mer som ett dans/aerobicspass. Det var jättesvårt med kordinationen och så skulle man lägga ihop alla momenten till en dans på slutet. Då var jag astrött så det enda jag kunde fokusera på va ju att hänga me vad instruktören gjorde - inte komma ihåg stegen :S

Svårt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0