Spännande helg

Man kan väl säga att helgen börjar på fredagen? Ja det tycker jag
Det var iaf en väldigt soft fredag, chillade galet hemma och gjorde inte alls en massa saker som jag egentligen borde, hehe. Gick och la mig relativt tidigt (ca kl halv 12 :P )

Lördagen började med jobb 12-17 på caféet. Supermycket folk som var ute och shoppade. Kanske inte så konstigt? Det är ju ändå löningshelg och snart jul (OMG JAG MÅSTE KÖPA JULKLAPPAR SNART). Allt gick bra iaf.
Sen åkte jag hem till Tessan på årlig glögg  - alltid lika trevligt! Därefter drog jag med Ellinore o Flajs hem till moi och vi typ sminkade oss etc för att bli vackra och kunna tagga utgång. Måste bara berätta om mina bravader att hinna duscha, välja kläder, sminka mig och göra en smörgås på 45 min innan vi sprang till bussen. Jag hällde även cider i min halsduk. Dumt. Klant.

När vi skulle in på Aveny var det nära att vi inte kom in. Listan gäller bara till 23.00. Vi kom ett tag innan men hamnade i kö så när vi skulle in var klockan typ 23.02 och de ville nästan inte släppa in oss :S Tur att vi kom in ändå.

Nu är det "I like how it feels" på radio. Den låten är såååå braaaaa!! Omg jag längtar till fredagsköret (alla mina scouter vet vad det är). Då blir det disco för hela slanten!

Kom hem omkr halv 4 inatt. Började jobbet 11.30 idag. Var tvungen att ta en hopp-in tid för en annan tjej :/
Nu är jag grymt trött efter en helg med: jobb x 2, utgång, cider i halsduken, glöggmys, massa choklad och mascara i ögat :P


Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

ändrat typsnitt på bloggen?:D

2011-11-27 @ 21:03:52
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0