SmoothieTime

[Hade skrivit ett långt inlägg men blogg.se försvinnade (jag vet det heter inte så!) det]

Sitter här och smuttar på en smoothie gjord på banan, granatäpple, kiwi, jucie och vaniljyouhurt. Mumms!
Burkar alltid göra på banan, hallon och vaniljyouhurt som bas för det blir alltid gott, går relativt fort och går att blanda i massa andra saker. Nu provade jag med granatäpple och kiwi som "change" och det blev oxå jättegott men tog tyvätt längre tid dels med att pilla ut granatäppelgrejerna och sen sila bort kärnorna




Nu är det meningen att jag ska plugga men det kan jag ju bara glömma och drömma för om jag känner mig själv rätt kommer det aldrig ske :P


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hejsan!



Jag har just nu en tävling igång på min blogg i samarbete med Evas underkläder. Allt som behövs för att vara med och tävla är en kommentar!



Direktlänk: jenniemariajohansson.se/2011/november/valfri-vara-fran-evas-underklader.html



Hoppas du är intresserad av att tävla. Ber om ursäkt om du inte vill ha tävlingstips!



Kram!

2011-11-29 @ 16:08:12
URL: http://jenniemariajohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0