Ont i halsen :(

Mah, ont i halsen!! Inte bra :/ dels för att jag planerat att gå ut imorrn, dels för att jag hade planerat att dra igång med träningen igen och dels för att jag har inte tid med att vara sjuk! Fuck. Så nu sitter jag här och dricker mitt ingefära te så det bränner i halsen och knaprar strepsils stup i kvarten även om det står tydligt på förpackningen att man endast ska äta max en varannan timme - hehehe! (a)

Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till för att bli av med de jävla virusarna som ständigt bestämmer sig för att bo i min kropp. jag vet att man ska sova mycket men det hinner jag lixom inte...

Vad brukar du göra när du är sjuk och ska bli frisk?


              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0