Idag har jag lärt mig


Efter en händelserik dag med fotostudio, intressant svenskaliktion och bowling har jag bl.a lärt mig följande

- jag kan ha stl 37 i bowlingskor och helst med kardborre (a)

- en muffins på McD kostar 17 kr men man kan oxå få en kaffe o kanelbulle för 15

- Man blir både hungrig och varm av att vara i fotostudio i 4 timmar (lärdom: ha alltid en Twix som reserv i väskan!)

- Liselotte väljer ibland att kasta bowlingklotet bakåt

- några nya spanska verb som jag säkert ändå inte kommer ha användning för

- Det är inte omöjligt att få flera strikes på raken (både jag och John bevisade det)

- Det finns typ VM i rap-battle [uttalas på engelska, ungefär som rääp-bätl]

- Man ska inte ta en kamera förgiven (icke att förakta!)

- Vidar e en riktig hejare på bowling!

- man får träningsvärk även om man fuskar på fysen på idrotten




Ja det var lite av min dags lärdommar ^^ Har du lärt dig ngt nytt idag??




Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vill också bowla med FF... :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0