Hej jag är pigg

Jag förstår inte. Det måste vara nått fel på mej. Även fast jag knappt sovit 6h inatt och sedan jobbat är jag ändå superpigg nu såhär jättesent.

Och grejen e att det är inte första gången. Det är typ VARJE kväll. Mitt dygn ser i princip ut såhär:
Vakna - seeeeg. förmiddagen - pigg. Efter lunch - trött. Eftermiddaggen - i vågor. Före och efter middag - extremt jättetrött. Mellan kl 22-01 ungefär - superpigg. Vakna - seeeeg... och så fortsätter det :/

Och det är inte för att jag sitter vid datorn på kvällarna, eller okej till viss del kanske, men det sker även de kvällar jag inte rört datorn på hela dan också :S Kan det vara för jag druckit te? Nej, för det gör jag inte heller varje dag. Det måste helt enkelt vara någon felkopling i hjärnan på mej





Hälsningar Nattugglan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0