En lista

Vad gör du just nu?
Sitter här vid datorn och svarar på frågor 

Var tror du att du är/gör om 1 år?
Antigen pluggar jag på högskola eller så har jag ett jobb. 

Vad ångrar du, om något, i livet?
Det finns ju alltid saker man ångrar, men inget att göra åt det nu 

Hur kommer du gå klädd i vinter?
Jaa, förhoppningsvis har jag hittat nån ny gosig jacka, men annars får jag väl ha min stora gamla så man ser ut som en michelingubbe :P 

Vilka 3 saker är du beroende av?
Socker (fanfanfan!), att få beröm (haha fan va ful jag låter) och min kamera

Har du någon dold talang?
Ohh jaa "sexy dancemoves school" för de som fattar HAHAHAH! Nej men jag kan faktiskt knaka med stortån 

Vad gjorde du förra helgen? Och vad skall du göra nästa helg?
Förre helgen sov jag och jobbade och pluggade. 
Denna helg blir det utgång, klassfesten och jobba 

Vad har du på dig just nu?
Riktigt fula kläder.  

Bästa skönhetsknep?
Snygg frisyr. Med snygg frilla trollas det mesta andra lixom bort ;)
Men annars svart ögonskugga

Vilka är dina dagens planer?
Utgång och raka benen

Vad äter du helst inte?
Skaldjur (och sen såklart bajs, daggmaskar, inälvor etc) 

Nämn 3  bloggar du besöker dagligen (aldrig någon blogg dagligen men ofta)?
Min kompis Lindshe 
Kissie
Nevnarien

Bästa staden/landet du besökt 
Hmm, jag älskar ju Spanien... 

Vilken kändis får du höra att du liknar? 
Lite blandat.. men typ Twilight Bella och Harmione - bortsett från att båda de är snygga jämfört med mig :P Sen lite andra som jag inte har nån aning om vilka de är. Och Maria Montazami ^^
 

Vad är din största rädsla?
Typ kryp, mörker, övernaturliga saker, våldtäcktsmän 

Nämn en sak du aldrig provat på:
Jag har aldrig testat snus.

Hur/Var vill du bo i framtiden?
Asså orealistiskt vill jag bo typ i los angeles och vara rik (hehe)
Men realistikt vill jag helst bo i en lite mindre stad, nära till naturen, gärna ha djur, familj

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0