Vårruset

Idag var första sagen av två som VÅRRUSET anordnades i Sthlm.
Det är bara tjejer som springer, loppet är 5 km och ALLA får medalj.

Jag springer inte för att jag vill vara bra eller nått sånt, utan mer för jag tycker det är en kul grej och kan ibland ge en liten extra morot för att träna.

Jag tycker alla tjejer borde springa! Det är en härlig känsla, man blir fett pepp och det är helt enkelt en kul grej ;)
Dessutom är det ju viktigt att man motionerar :P

 
Yes, jag fick medalj för jag var så duktig^^

 
Toakö

  
Före (tagga till)

  
Efter (illröd i fejset)

  
Såhär såg banan ut

 
Och efteråt är det såklart viktigt att ladda upp igen.
Åt en reztart, bananer, vatten och en korv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha snygging då! ;D

Hoppas det var roligt att springa! glömde ju önska dig lyckla till bby! :(



Viken smak på reztart ?:P:P:P:P

2011-05-25 @ 07:55:35
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: Mikael

Bra jobbat!

Sv: Tack för komplimangen av Blipp Blopp! Följ den gärna med Bloglovin, twitter eller facebook! :)

2011-05-26 @ 14:01:59
URL: http://blippbloppcomic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0