Min helg

Idag och igår har har hängt i Älvsjö tsm me massa scouter från Spånga och sex till från Danderyd.

Det var förträff inför det stora scoutlägret (World Scout Jamboree) som kommer hållas nere i Skåne 27 juli-7 aug 2011 med scouter från hela världen. Totalt kommer bli 38 000 scouter varv 5000 från Sverige. Så det blir verkligen till att träna på engelskan - hehe...

Under denna helg träffades alla som ska vara med i min avdelning /Avdelning 45, WASGIJ/ i Älvjsö för att typ lära känna varandra och få en massa info om lägret. Det vi mest gjorde va typ prata, ha frågesport, leka och äta mat. Roligt oxå att jag är äldst på hela min avdelning :/ typ 4 år äldre än den yngsta - hmpf.

Jaja, ser iaf fram emot lägret nu. Att få träffa andra scouter från hela världen, lära känna nya kulturer och allmänt bara vara på största lägret som någonsin hållits i Sverige ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0