Snart Täby

Godmorgon, eller kanske snarare Goddag alla underbara!
Idag är jag ledig, eller som det så fint heter, "alla lektioner intsällda pga att 3:orna tar studenten" så då behöver man ju lixom inte vara där om man inte vill kolla på deras utspring, vilket jag inte känner något större intresse för :P Åh längtar tills jag får springa ut, åka flak och vara jättefin i min studentmössa! Bara ett (jobbigt) år kvar...

Ska snart dra iväg me Flajs till Täby c (eller Täbban som många säger fast det är asfult) och shoppaloss lite inför sommaren hoppas vi ;) Har inte shoppat på hur länge som helst så behöver verkligen fylla på i "förrådet".

Än har jag inte ätit någon frukost...får bli lunch direkt ist :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0