wax on, wax off

Dåligt med uppdatering här va... men jag skyller på att jag haft fullt upp med jobb, kompisar, ta de chill och bara vara jag ;)

Igår och idag har jag jobbat - cash flow in! Katchiing! men det var typ ingen som ville handla, kanske en kund per 10e minut. Det låter helt okej  men det är verkligen ingenting. Så när vi lixom torkat allt, tagit alla disk, laggat alla mackor fint, torkat av lattemaskinen ett x antal gånger så var det verkligen ingenting att göra! men vi sålde iaf ALLA tårtor idag ;)
Så när jag jobbat klart idag drog ja till ÖoB för att köpa waxstrips och 1 kg polkagrisar. Mötte Lizzie, vi gick hem till mig och vaxade våra härligt lurviga spiror! Det var första gången käre kompis gjorde det - men hon va fruktansvärt modig ;D Sen (obs det tog lång tid att vaxa alla ben!) gick vi in, gjorde middag, åt middag (halv 10) och tittade på Rosa pantern (så jävla awesome!)

Nu sitter jag och läser o taggar inför scoutlägret som är om MINDRE ÄN 2 VECKOR!!







Steve Martin and Jean Reno in MGM/Columbia Pictures' The Pink Panther


Kommentarer
Postat av: Lizzie

det var bääst :D

2011-07-18 @ 21:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0