080711

Jag har sagt det förr men jag säger det igen; jag älskar filmen Trassel!! Såg den nu alldeless nyss me min bror. Vi gapskratta lika mycket båda två x)

Annars har inte hänt så särskillt mkt idag... kan ju alltid (för skojs skull) göra en liten lista
 - klippt luggen litegrann
 - promenerat
 - ätit glass/godis
 - solat
 - klippt klorna på kaninerna (->fått ett 25 cm långt rivmärke på armen)
 - tvättat min scoutskjorta inför det stora världsscoutlägret


Sen måste bara påpeka att detta känns som en otrolig festfredag! Typ alla är på något sätt ute och roar sig med vänner osv. mina grannar till höger, mina grannar till vänster, mina kompisar, de ungdomar jag såg på min kvällspromenad...alla :P




JAG HAR SYABSTIENENS!!!! Och jag vill träna. Och jag vill träffa kompisar. Och jag vill baka. Och jag vill ändra bloggdesign. Och jag vill läsa massa böcker.

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

lät som du hade en mysig kväll iaf =D kram

2011-07-09 @ 09:59:10
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0