På skidor

Nu e jag tillbaka från min skidsemester i Stöten (Sälen). Va kanske inte helt peppad på att åka, men när mams och paps bestämmer sig dan innan har man inte mkt att säga till om...

Har inte hunnit ladda in de bilder jag tog än, men de borde komma snart ;)



Här är ett litet test jag gjorde, fyll gärna på om det är ngt ni tycker jag borde lägga till ;)



SKIDKOLL

Bästa med åka skidor
: Det är bara att fräsa på precis som man vill
Sämsta med åka skidor: Sätta på pjäxorna!!!
Tänker på när jag åker: Nynnar oftast på nån sång eller skriker "mamma mia min pizzeria"! x)
Coolaste trick: Hehe...flugit 1m?
Roligaste backen någonsin: Trollskogen i Tandådalen!
Knäppate minnet: När min pjäxa gick sönder mitt i backen

[x] Åkt grön backe
[x] Åkt blå backe
[x] Åkt röd backe
[x] Åkt svart backe
[x] Kört puckelpist
[/] Kört offpist
[x] Har åkt in i ett träd
[/] Smashat rakt in i liftkön
[ ] Blivit sittande i liften i mer än 20 min
[x] Flirtat mer liftvärden
[ ] Försökt göra ett coolt trick men misslyckats
[ ] Gjort så någon annan trillat
[ ] Tagit fel skidor utanför värmestugan
[x] Misstagit någon annan för en du känner
[ ] Ramlat i liften
[x] Plogat ner för en hel backe
[ ] Åkt upp på toppen, sedan ångrat dig och gått ner med skidorna på ryggen

Snowboard  vs  Skidor (snowboard är ju coolare men jag kör skidor)
Mesåkare  vs  fartdåre (det är i och för sig kul att åka fort)
Gupplor  vs  trickhopp
Dag  vs  kvällsåkning
Afterski  vs  mys i stugan
Knapp
  vs  ankare

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tack så oerhört mycket! :D <3

2011-01-11 @ 07:38:54
URL: http://belovedmee.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej. Du frågade om jag var nöjd med min kamera. Jag är ganska nöjd kan jag väl säga. Kan inte ta svartvita foton, eller jag kan inte någonstans hitta den funktionen hur mycket jag än letar.

Och ibland blir fotona lite gulaktiga tycker jag. Kan bero på belysningen runt omkring men jag tror inte det. Mvh/Maria

2011-01-12 @ 16:58:57
URL: http://mariacn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0