Katrineholm @ the weekend

Jag har varit bortrest till min kompis i Katrineholm hela helgen = ingen uppdatering! :P

Vi har iaf haft jättemysigt! Varit på stan, åkit pulka, promenerat, ätit chokladpudding, tittat på Tv, spelat pingis, lagt pussel och såklart varit på sveriges största märkesoutlet (Vingåkers factory outlet) Wow! Köpte tyvärr inget mer än ett par fingervantar från Åhlens på hela resan, men det gör inget, det betyder ju bara att det finns mer pengar kvar i plånboken :P

Imorrn är det skola. Det orkar jag inte. På torsdag kommer ryssarna till mina kompisar och på fredag tyskarna... det blir awsome! Jag e typ mer taggad än de som ska ta emot :P haha


nu är det time to go to sleep
natti natti på er alla kära läsare som faktiskt läser min blogg (:



butiken
Jeans
väskor
Några bilder snodda från http://www.tornebohm.com/WP/?tag=factory-outlet 

Kommentarer
Postat av: L

ååå vingåker <3

2011-01-24 @ 20:33:05
Postat av: Linnea

Elin Elin, jag förstår inte hur du kan vara taggad!!! Jag är ju liiiiiivrädd!!! :P

2011-01-25 @ 22:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0