Halvt bruten nacke :S

På idrotten idag var det gymnasitk. Jag är typ ovigaste människan i världen men jag skulle hur som helst försöka mig på en bakåtkullerbytta. Tyvärr slutade det hela tragiskt med att precis i ögonblicket då världen var uppochner knackade det förskräckligt i min nacke och det drog till ordentligri axeln typ.
Jag blev så rädd att jag typ höll på att svimma (för jag reagerar så när jag blir rädd...) Så sen fick jag vila hela lektionen :S

När mamma kom hem bad jag henne typ massera och kolla lite. Jag kan säga att jag mådde inte precis bättre när hon utbrast "men oj, det är ju alldeless svullet här, inte konsigt du har ont"

Nu har jag någon form av jobbigare nackspärr och kan knappt vrida huvudet och kan inte  vispa med armarna helt.


Därför är det nu meningen att ni ska tycka synd om mig (a)


Som tur för mig är att Ellinore är påväg hit - och vi ska ha myyyys!!! ^^ Lajki lajki! Förhoppningsvis kommer Flajs oxå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0