lax, sås och en gnutta alkohol

[Aäej, fuck asså. Hade skrivit värsta inlägget och så loggades jag automatiskt ut och inget sparades. Bara att skriva om]

Mm, åt krämig sås med lax och pasta till middag som jag svängde ihop efter att ha spanat in lite olika recept + lite improvisation. Men inget fel med det - blev faktiskt supersmarrigt!

Har f.ö. kollat på julkalendern, av de typ 10 sista avsnitt jag inte hunnit se kollade jag fram till 11e, så har fortfarande en bit kvar innan jag är on time igen.

Nu ska jag skriva min svenska krönika om alkohol. Förit kändes det fett bra, men nu så ba "bluuöööääää" (glöm inte räcka ut tungan när du uttalar det) och har ingen skrivinspiration alls. Bajs.
Får ta och äta lite godis, kanske piggar upp en aning ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0