Dum sömntuta

Great! Här kom jag hem typ vid tre. Åt. satte på datorn, började klicka upp en massa smarta flikar för uppsatsen. Går och lägger mig - för jag är för trött (ansåg jag enligt mig själv, och ingen vet bättre än jag att jag borde lita mindre på mej själv). Så vaknade för ja, typ 20 minuter sen och ehh, jo, var fortfarande tröttis.

Det är är inte bra. Har fortfarander dessutom inte skivit ett ord på religionsuppsatsen. Detta känns verkligen inte bra :S
Men andra bullar ska det bli efter lovet! Då ska jag vara utvilad, pigg, FRISK och supertaggad på att få bra betyg ;) hehe hoppas vi ^^




This is kind of me - blir trött och måste sova på de mest spännande ställen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0