Spanjor barnvakt

Nu sitter jag barnvakt åt en spanjor... haha skojja :P Nej men ska snart gå och laga middag men nu pluggar jag. Eller inte njust nu för nu skriver jag ju blogg :P Så jag satte henne framför TVn med en film på spanska så tyckte jag att hon fick bli glad ;)

Annars har man ju haft psykdag idag... Först börja med introduktionsfilmer till redovisningarna som kom efter lunch (min grupp hade kriser) och sen skrev jag psykprov eftersom jag missade det när jag var i spanien *suck* Men hoppas det gick bra :)

När vi gick hon från skolan tog jag min spanjor på en lite sväng i skogen - hon tyckte det var "fantastic!" *med spansk brytning* Hahaha! Fast det tyckte jag oxå, älskar ju att gå i skogen och naturen :P hihihi


Ikväll blire laserdome - fast jag tänker inte spela (så jävla meningslöst!)


Haha men jaja, hare bäst (flodhäst)! :P
<3




Bild på mig, min spanjors kompis och min spanjor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0