Just me and myself

Äntligen har spanjorerna åkt. Eller på ett sätt är det ju väldigt tråkigt oxå. Kan inte ritkigt beskriva känslan men man var alltid två, alltid nån att prata me och förklara för och visa runt. Kul på nått sätt. Men å andra sidan är det så jävla sköt att bara få tänka på sig själv igen - bara, bara, bara J-A-G!

Nu har jag kollat på Scrubs och ätit så mycket onyttigt så jag tror det knappt själv :P Massa honungsvatten, chokladbollar, kexchoklad, yoghurt...

Nu är jag trött och kissnödig men orkar inte flytta mig från datorn -_-


Tror jag ska krypa ner i ett varmt bad, en liten ansiktsmask och englskaglosor och sen ner i min myssäng^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0