Reztart

Sitter och dricker en reztart (intressant va?). Den är inte så god som jag förväntat mig, ärligt talat... Men jag fickj den när jag skulle springa ToppLoppet, men då drack jag den aldrig. Så jag tänkte att nu ska jag träna om 1,5h, då kan det väl vara bra att slurpa i sig den :)

Smaken är väl okej, men konsistensen är typ som pulvermos blandat me förmycket vatten. Njaa, tevksamt om jag skulle köpa den igen :S

Men vi får väl se sen om den håller vad den lovar, jag uppdaterar efter passet ;)




Uppdatering: Jag tycker att drickan funkade bra. Jag höll mig mätt och "energiísk" under hela passet, dock gillade jag inte riktigt den något pappriga konsistensen, smaken var däremot bättre ;) 


Kommentarer
Postat av: Reztart

Hej! Reztart har fem olika smaker, två drycker och tre bars. Anledningen att folk köper Reztart är för effekten, och vi inväntar med spänning din rapport om hur den funkade och hur du mådde. Vi rekommenderar att man tar Reztart 10-15 minuter innan träningen. Med vänlig hälsning, Harold från Reztart.

2010-10-23 @ 07:06:50
URL: http://reztart.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0