Quicknap = najs

Shit asså, råkade somna efter maten så vaknade upp för ca 1h sen och kom på att jag just missat mitt gympapass samt kanske behövde komma igång med mina läxor...

Det som ska göras är att imorgn kommer vi ha en klimatdebatt i skolan med olika aktörer (land & organisationer), min grupp är AOSIS, och vi ska alla tillsammans i världen (klassen) komma fram till ett nytt klimatavtal. Därför måste jag ikväll förbereda mig på vad som ska sägas och vara beredd på olika senarier eller vad man nu säger.

Så, nu ska jag ta min kopp ingefärate (ugh!) och tvinga pappa att "förhandla" med mig^^ :P

 
AOSIS logo + najsiga öar någonstans-  I <3

AOSIS medlemmar, bild från wikipedia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0