prosit!

Har varit halvsjaskig hela dan. Kraxar som en riktig kråka och hostar stup i kvarten, samtidogt som min näsa rinner... hmpf! Disslike!

Känner att jag tverkligen borde ta mig i kragen och gå ut, men nu har det blivit mörkt och tror ingen har lust att följa me mig ut :( Har försökt hela eftermiddagen att plugga, men har istället fastnat på diverse roligare sidor (tyypiskt mig).

Bredvid mig låg nyss en muffins som jag bakade i fredags... obsevera låg bredvid mig :P
Känner mig tom i bollen och utan engagemang för nånting, vill bara sova.

Borde ta nån huskur... kanske ingefära, honung, citron och vitlök har jag hört sk vara bra. Själv brukar jag dock bara köra med ingefära och honung, funkar ibland :/

Nej, nu ska jag ... göra ... nånting...




Kommentarer
Postat av: Anonym

krya<3

2010-11-21 @ 19:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0