Avsluta meningen...


Jag har insett att...
det faktiskt är sommarlov och jag inte behöver tänka på ngt plugg! ;D
Jag pratar... med mig själv ibland 
Jag lyssnar på... radio
Jag tycker om... sånt som är onyttigt!
Min(a) bästa vän(ner) är... underbara <3
Min första riktiga kyss... HA HA!
Jag avskyr när folk frågar... vad klockan är (för jag kan aldrig svara :P)
Kärlek...-en  har inte hittat mig än
Jag kommer alltid att... ett kakmonster
Jag är hemligt förälskad i... typ Jacob Black/Taylor Launther(?)
Sist jag grät var... en närståendes begraving
Min mobiltelefon är... brun och ful
När jag vaknar på morgonen vill jag... sova mer
Innan jag går och lägger mig... borstar jag mina tänder
Just nu tänker jag på... vad jag ska svara på denna fråga xP
Ikväll ska jag... pyssla, sova, titta på TV eller gå på bio O.o
Imorgon ska jag... reglera tandställningen och gå körskola
Jag vill verkligen vara... lite smalare :P
Jag har aldrig haft... en hund :(
Det roligaste jag vet är... att skratta
Dryck jag gillar är... päroncider & smothie <3
På helgerna brukar jag... sova länge :]
Den dummaste kommentar jag fått är... oj, minns inte... :S
Den bästa kommentar jag fått är... minns inte alla, hehe (a)
Jag ser fram emot... GOTLAND!

Haha vet inte om detta sa så mkt mer om mig, men kul att göra är det i alla fall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0