Zumba

Va på ett zumbapass idag, tänkte beskriva lite om hur det var.

Till att börja med så var det jätteroligt. Det var lite svårt, men man övade stegen ganska många gånger så det gick bra. Musiken var annorlunda, men eftersom jag kan lite spanska tyckte jag det var kul att hör något annat liksom. Tyvärrr är jag inte så vig och mjuk utan rätt stel, så när jag såg mig själ vi spegeln såg jag ju ut som en gammal pensionär, men det är väl en tränesak att öva upp sig och bli lite rörligare.

Det var "zumbatwins" (Tania & Alicia) som höll i passet. De håller i massa pass, tävlingar och grejer som har med zumba att göra runt om i stockholmsområdet. Så om du bor i närheten föreslår jag att du provar något av deras pass nångång. Två jättesöta tjejer med underbar utstrålning som bara pumpar ut energi så man blir alldeles glá.

Den 20:e december kommer de köra ett ytterligare jubileumspass på Friskis i Mörby centrum, då kommer även expressen vara där och prova på :P






Kommentarer
Postat av: Clarre

hette dem Tania och Alicia må tro? :)

2010-12-17 @ 14:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0