"tv som börjar när du vill..."

I början hatade jag verkligen Judit och Judit och allt de gjorde, men nu när de kommit med två av sina senaste reklamer måste jag faktiskt erkänna att jag tycker de är kul. Spana in...





Mitt favvoscen är ändå sista på sista avsnittet: när de spelar Maria Montazami och säger "mums" AHAHAHAHAHAH älskar det (det kan Rebecca intyga - sploade tillbaka och titta om på just det hur många gånger som helst, och skrattade varje gång)!!!!!!

Vad tycker du? Vilken är din favoritscen? Eller hatar du dem? Eller ett bra citat? KOMENTERA!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Elin!! Jag tänkte kommentera på inlägget om bröd men det gick typ inte.... Skumt. Så jag kommenterar här istället :D

JAg har tips på bröd för jag läste precis en blogg och en tjej skrev om ett superlätt bröd att baka :D

bloggen heter www.prick.blogg.se och är förövrigt väldigt fin designad :)



Ha det bra! kram

2010-12-01 @ 17:56:49
Postat av: Neha

De är verkligen kul:D

2010-12-01 @ 22:44:08
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0