Massaosammanhängadeord

Sur fast ändå pepp
Trött men ändå pigg
Längtar fast ändå inte
Kall men ändå varm
Ångest fast med lugn
Livslust men inte just nu

Så känner jag. Klockan är mycket. Jag har prov imorgon. Jag är arg på vissa saker. Ser fram emot julen. Hatar att tider går så fort. Vill gå och lägga mig men vet att jag borde plugga också. Fast ringde ett ställe och frågade om jobb idag, de kanske hade plats. Tagg. Fast det kommer säkert ändå sluta med att jag blir besviken. Ibland är mitt liv på topp - då älskar jag nästan allt, ibland är det botten - då undrar man om det finns nån mening. Jag hatar när det inte blir som man tänkt. Men jag älskar er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0