Åh Polly vad gott!

Nu har jag gjort det igen! Hatar mig själv för jag inte kan kontrollera mig själv vad gäller småätande. Eller asså om jag verkligen ville skulle det säkert funka, men nu är det lixom hela tiden små undanflyckter och jag tänker "äsch, en liten godis efter maten kan väl inte skada... kanske två eller tre då...?" Sen tittar jag på min mage och ångrar mig djupt. Men godis, kakor, glass, va fan allt me socker i är ju så jälva gott!!!

Nu har jag precis tyckt i mig så många Polly att jag känner mig illamående. Ändå sitter jag och tittar på påsen och alla goda små chokladkulor som flinar hånfullt mot mig och tänker "men en till, bara en till" *suck* När ska jag lära mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0