Valentine's day

Igår såg jag och min kompis på "valentine's day". Det är en relativt ny film tror jag.
Nu ska jag skriva om vad jag tycker:

Bra
: Kul med så många olika kända skådisar. Gullig story. Rolig faktiskt. Taylor Lautner är med. En riktig "varning för typisk tjej-kärleks-film"!

Mindre bra
:Taylor och Taylor va med alldeless för lite. Aningens rörig handling, man hann aldrig riktigt få koll på vem som va vem och vem som gilla vem, typ. Lite för tvärt slut, hade gärna sett att alla typ samlades på en fest eller nått sånt kuligt. Inga bloopers = big oh no!



obs. MÅNGA BRA KÄNDISAR!!! = me like

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Har sett den tre gånger, då hängar man med någelunda väl XD

2010-08-25 @ 21:32:40
URL: http://isabelleandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0