Sex and the city

Såg just de senaste avsnitten av SATC. Och jag måste erkänna, i slutet av det sista avsnittet: jag grät! Är så himla känslig för när folk gråter på filmer, även om det är glädetårar gråter jag oxå :P


-onödigt babbel som inte behöver läsas-
Men, en tanke som slog mig medans jag tittade, även om det kanske inte har något med serien att göra, så tänkte jag för mig själv "detta läsår ska jag verkligen ta itu med saker" Jag är medveten om att jag är en typisk "skjuta-upp-allt-människa", men nu ska jag verklgien försöka ta mig i kragen. Försöka hinna med både skola och kompisar och träna och intressen. Och lite slappa såklart. Men faktiskt antränga mig för det som jag verkligen vill ;)







Kommentarer
Postat av: linda

haha, ah 3 st.. du är också lika korkad som jag elin XD

2010-08-09 @ 09:20:05
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0